dilluns, 1 de juliol del 2013

Ahir en tornar

Ahir en torna cap a casa
Em vaig en recordar de tu
M’entres veia la ciutat passar
 Assegut aquell bus

Vas ser molt important per mi
I cada minut que passava no podia evitar pensar
Pensar en lo poc que ho vaig demostrar
I quant ho vaig intentar, ja no sonava el violí

Qui sap on estaràs?
L últim que ser de tu es la nota que vas deixar
‘’M ‘en vaig sense acomiadar - me d’ aquesta nau
Ja que tan tu com jo odiem dir adéu’’

 Inclòs en acomiadar-te seguies tan filosòfica
No et vaig buscar, era la teva decisió
Si te’n vas anar tindries alguna motivació
Un altre lloc on dormir, on poder somiar

Paro et tinc que agrair el que has fet per mi
Ara siguis on siguis et desitjo que siguis feliç
I qui sap, potser algun dia ens tornarem a veure

I sense dubtar-ho t’ abraçaré 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada